przeniesienie numeru na kartę

Przeniesienie numeru na kartę do innego operatora. Jak to zrobić?

Operatorzy komórkowi prześcigają się w oferowaniu coraz atrakcyjniejszych promocji nowym klientom. Wszystko po to, by przenieśli swój numer właśnie do nich. Wiele osób niesłusznie sądzi, że przejście do innej sieci wiąże się z utratą dotychczasowego numeru – to nieprawda! Operatora można zmienić bez utraty dotychczasowego numeru telefonu. Co ważne, cała procedura przeniesienia numeru na kartę do innej sieci jest bardzo prosta, a wszelkich niezbędnych formalności można dopełnić bez wychodzenia z domu.

Telefon na kartę – praktyczne rozwiązanie dla każdego

Telefon na kartę to rozwiązanie, które jest popularne wśród osób w każdym wieku. To właśnie oferty na kartę umożliwiają pełną kontrolę wydatków ponoszonych na cele telekomunikacyjne – klienci sami decydują, jaką kwotą doładują telefon; tym samym, to od nich zależy, ile pieniędzy chcą przeznaczyć na rozmowy, SMS-y czy pakiet danych. Znalezienie najatrakcyjniejszej oferty, która sprosta oczekiwaniom danej osoby, często nie jest proste. Z tego powodu, klienci decydują się na przeniesienie numeru do innego operatora.

Dlaczego klienci przenoszą numery?

Klienci sieci komórkowych coraz częściej przenoszą swoje numery do innych operatorów. Wszystko dlatego, że sieci prześcigają się w coraz ciekawszych ofertach, szczególnie dla nowych klientów. Nielimitowany dostęp do wykonywania połączeń i wysyłania SMS-ów czy duże paczki pakietów internetowych to tylko niektóre z propozycji, które bardzo często przewijają się w ofertach operatorów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób chce z nich korzystać. Warto również zaznaczyć, że migracja z jednej sieci do innej jeszcze nigdy nie była tak prosta. Jeszcze do niedawna, zainteresowany klient musiał odwiedzić salon obecnego i przyszłego operatora. Obecnie wystarczy, że złoży stosowny wniosek online na stronie operatora, do którego chce przenieść numer, a wszelkie niezbędne dokumenty i karty dostanie za pośrednictwem kuriera.

Przeniesienie numeru na kartę krok po kroku

Wszyscy, którzy posiadają już numer na kartę w innej sieci, a chcieliby korzystać z usług Orange, jednocześnie nie zmieniając numeru telefonu, mogą bezpłatnie przenieść numer i korzystać ze wszystkich interesujących ich promocji dostępnych w Orange na kartę. Można to zrobić w kilku prostych krokach.

1.Najprościej i najszybciej będzie wypełnić wniosek online o przeniesienie numeru.

Po wypełnieniu wniosku, zgłoszony numer zostanie automatycznie przeniesiony do taryfy Orange Free na kartę. W tej taryfie, klienci otrzymują na start pakiet 2 GB internetu w prezencie oraz rok ważności konta.

2.Po akceptacji wniosku, trzeba czekać na kuriera, który dostarczy kartę SIM.

Orange wysyła swoim klientom uniwersalne karty SIM, które bez problemu będą pasować do wszystkich modeli telefonów.

3.Kolejny krok to aktywacja otrzymanej karty SIM.

Żeby aktywować kartę w Orange, wystarczy włożyć kartę do telefonu i poczekać na zalogowanie się w sieci Orange. Po dokonaniu aktywacji, na karcie automatycznie uruchomi się taryfa Orange Free na kartę.

4.Ostatnie, co musi zrobić klient, to uruchomienie specjalnej oferty dla osób przenoszących numer.

Po otrzymaniu informacji, że numer został przeniesiony do Orange na kartę, trzeba tylko doładować konto i aktywować specjalną ofertę dla osób przenoszących numer.

Oferta dla przenoszących numer za 25 zł miesięcznie

Osoby, które zdecydują się na przeniesienie numeru do Orange na kartę, mogą skorzystać ze specjalnej, atrakcyjnej oferty. Za 25 zł miesięcznie klienci otrzymują:

  • nielimitowane minuty do wszystkich sieci oraz na numery stacjonarne,
  • nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci,
  • pakiet 15 GB internetu (wersja cykliczna) lub 10 GB internetu (wersja jednorazowa)

Jak aktywować tę ofertę? Można to zrobić na dwa sposoby: wpisując kod lub wysyłając SMS-a. Treść kodu i SMS-a różni się w zależności od tego, czy klient chce uruchomić pakiet jednorazowo czy też zyskać cykliczną usługę. W przypadku uruchomienia jednorazowego, należy wpisać kod *102*74# i zatwierdzić go zieloną słuchawką. Można też wysłać SMS-a o treści START pod numer 698. Jeśli natomiast klient chce uruchomić usługę cykliczną, powinien wpisać kod *102*75# i zatwierdzić go zieloną słuchawką lub wysłać SMS-a o treści START CYKL pod numer 698.

Artykuł sponsorowany.

O Autorze 

Finansista, który pokazuje ludziom na co zwrócić uwagę w kontaktach z bankiem czy ubezpieczycielem, czyli jak świadomie poruszać się w świecie finansów.