tato.net

Zawsze można być lepszym ojcem – kampania społeczna Tato.Net

Jak być dobrym tatą? Jak ważna jest obecność ojca w życiu młodego człowieka? M.in. te pytania zadają sobie mężczyźni, którzy już są bądź dopiero dowiadują się, że zostaną rodzicami. W grudniu wystartowała ogólnopolska kampania społeczna inicjatywy Tato.Net, której celem jest zaangażowanie ojców w ich życiową rolę, czyli bycie aktywnym tatą dla swoich dzieci. Ogólna idea kampanii to założenie, że: “Zawsze można być lepszym ojcem”.

Każdy zgodzi się z tym, że rola ojca w wychowaniu dziecka jest równie istotna co rola matki. Na przestrzeni lat role te ulegają jednak ogromnym zmianom. Jeszcze kilkanaście lat temu rola ojca w wychowywaniu była marginalizowana, w większości wymagano od mężczyzn utrzymywania rodziny. To kobiety wychowywaly dzieci, co sprawiało że więź matka-dziecko była dużo silniejsza niż więź ojca z dzieckiem. Obecnie role w rodzinie się wyrównują, a wszelkie zadania wykonywane są wspólnie przez oboje rodziców. Są jednak jeszcze sytuacje, gdzie mężczyzna na podstawie swoich wzorców z dzieciństwa nie potrafi w pelni świadomie zająć się wychowaniem dziecka. Chce to robić, ale najpierw musi się nauczyć.

Od czego w takiej sytuacji może zacząć? Najlepiej od zastanowienia się nad tym, czego potrzebuje jego dziecko? Ojca aktywnie wychowującego, czy takiego, który tylko przynosi do domu pieniądze. Warto również wiedzieć jak spędzać czas z dzieckiem, co wbrew pozorom nie jest oczywiste. Dowiedzieć się tego można z e-booka pt.: “Wspólne odkrywanie świata”, którego możecie bezpłatnie otrzymać po zapisaniu się do biuletynu Tato.Net na stronie: http://lepszy.tato.net. Regularna cena e-booka to 14,99 zł.

Tato.Net spełnia największe marzenie milionów dzieci, które w XXI wieku dotkliwie cierpią z powodu braku ojcowskiej troski. Wszystkie działania Tato.Net wynikają z wizji ojcostwa, które potrzebuje być odkryte na nowo. Są to WarszTaty dla ojców, serwis internetowy www.tato.net, Sieć Ojcowskich Klubów, konferencje, seminaria i szkolenia skierowane do różnych odbiorców i podmiotów oraz liczne materiały edukacyjne dotyczące zagadnień ojcowskich.

Inicjatywa Tato.Net wspierana jest róznież przez słynnych ojców, m.in. aktorów czy sportowców. Do tej pory do akcji przyłączyli się m.in. Przemysław Babiarz, Michał Lorenc, Marek Kamiński, Radosław Pazura, Krzysztof Hołowczyc i Paweł Królikowski.

O Autorze 

Finansista, który pokazuje ludziom na co zwrócić uwagę w kontaktach z bankiem czy ubezpieczycielem, czyli jak świadomie poruszać się w świecie finansów.